سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

سنا(زهرا علایی)

Posted on: Квітень 28, 2008

نگاهم در نگاهت رنگ ميبازد

وجودم سست مي گردد

سرم ارام ارام زير پتك سهمگين مرگ ميتركد

و من بي صدا و اهسته مي ميرم

من از مردن ; من از كرمان زير خاك كه با هم در ميان خاك مي لولند

من از تنها خوابيدن به زير سنگ سرد قبر ; من از من هم نمي ترسم

فقط يك چيز رنجم مي دهد ; يك چيز

تو را ديگر نمي بينم

دو چشم مهربانت خيره در چشم نمي گردد ;  صدايت گوش قلبم را نمي نازد

و من بي تو درون خاك سرد گور هزاران بار مي ميرم

سنا(زهرا علايي)

Позначки:

Залишити відповідь

