سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

درده دله …..

Posted on: Квітень 28, 2008

واسه سه دقيقه تو دلت را بده ما رو تا من نشون بدم ايران و رابطه ها رو

اينا حرفاي ديروز و امروزه بر پا ايران شده اسير يک ويروسه مرگبار

ديگه احتياجي به حرفاي سياسي نداريم ديگه به دشمناي خارجي نيازي نداريم

يک جنگه روانيه حالا داخله ايرانه همه افتاديم به جونه هم عاقل و ديوانه

با تني خسته کوفته خشکيده ميري تا با مشکلاته زندگي کشتي بگيري

وقتي ميبينيم همو يک مشت يارو ياور وقتي رفتي مي بنديم به فحشه خواهر و مادر

نگاه ما به همديگه شده مثله قاتل توجه نميکنيم ديگه به حسه باطن

ديگه دور و بر ما پر از حذبه باده هست باهات اگه داشته باشي استفاده

چه دخترا که تا ميشنون اسمه تاجر ميگن اين بهترين کس برا ازدواجه

عشق چيه بابا اين حرفا رو ولش عشق رو ديدي برسون سلامه ما رو بهش

چه پدرا که به زيره هزينه رفتن بچه ها فکر ميکنن پدرا وزيره نفتن

هر کس اسمه خودشو بغل کرده اينا بيشرفت نيس به خدا عقب گرده

ديگه ريخته تو دله من هرچي درده دليلش به هفت سال بيش برميگرده

روزاي گريه و اشک و عذاداري من تو فکره اينکه واسه مهمون غذا داريم؟

به يکي گفتم تو بيا بينه مردا يک باش مهم نيس که بابام ازت هفت تا چک داشت

نصفه پولو بده با ما منصف باش يک خورده، گفت طلبکار بابات بوده حالا که مرده

اينا خاطراتي بوده که تو دفترم مينويسم قلم کلماتو مياره و مينويسم

اينا باعث ميشه گلوم پر از بغضي شه که ببنده به دهنم راهه اکسيژن

شايد بينه ايران و خاطرم رابطه ندي منظورم اينه از اينجا دارم خاطره ي بدي

ولي اينجا سرزمينه وطنمه ايران تنها دليله وجوده بدنمه

ديگه ترسه برخورده رفتارو روابطه ما داره کثيف تر ميشه از هواي تهران

بعضي ميگن که ايران يک قفسه بايد از اينجا بري تا بکشي يک نفسه راحت

ميگن اينا تو وجوده ما رفته ارثي ولي اين بر ميگرده به پوله نفت و بنزين

که باعثه از نبودنه امنيت مالي اين باعث ميشه ما بکنيم پشته هم ديگه رو خالي

ولي بيا جلو خودتو بساز ميتوني چرا واسه پول همديگرو قصاص ميکنيم……

Позначки:

Залишити відповідь

