سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

خدایا کمکم کن..

Posted on: Квітень 26, 2008

شبهاي تاريکم يک به يک مي گذرد ، حتي روزهايم هم تاريک شده است از اين همه تاريکي دلم گرفته

احساس خفگي مي کنم ، کاش نوري بود که روز و شب مرا روشن کند

از همه چيز خسته شدم چقدر بي دليل بخندم و خوشحالي خود را نشان دهم وقتي در دلم غوغايي وجود دارد که خودم هم از آن ترسيده ام

دلم ميخواد فرياد بزنم بگم خدا کجايي که من و ببيني دارم نابود مي شم

با اين که دور و ورم شلوغه احساس تنهايي مي کنم چون کسي که مي خوام کنارم نيست تا منو آروم کنه از نبودنش دلم گرفته ، احساس مي کنم غصه تمام وجودمه

خدا چرا صدامو نمي شنوي دارم داد مي زنم چرا گوش نمي دي چرا منو نمي بيني

مگه من چه گناهي به درگاهت کردم که داري اين جوري منو مجازات ميکني

ديگه دارم خفه ميشم

خدايا به دادم برس

آخه چرا اون با همه اين همه خوبه اما تا به من ميرسه تمام خسته گي هاش يادش مي ياد و فقط سر من خاليش ميکنه

ديگه تحملم نموم شده

خدا تو خودت ميدوني که من صبرم خيلي کمه

پس چرا اين جوري سرم مي ياري

ديگه خستمه ديگه انگيزه ندارم برا کارام

کمکم کن

Залишити відповідь

