سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

سري جديد اس ام اس هاي خنده دار و سرکاري

سري جديد اس ام اس هاي خنده دار و سرکاري
هميشه پشت سر هر مرد موفق ، زني است که نتونسته جلوي موفقيت شو بگيره!!!

غضنفر ميره دستشويي هرچي زور زد آروغ ميزد
به خودش ميگه : نكنه برعكس نشستم !!!

پروانه اگر سوخت به درک، دور شمع چه غلطي ميکرد !!!

يك روز غضنفر ميره در خونه دوستش و هر چي در ميزنه كسي درو باز نميكنه با خودش ميگه فكر كنم در خرابه بهتره زنگ بزنم

ختنه را تعريف كنيد؟
نوعي كلاه برداري اسلامي با نيت خير !!!

به اندازه ي تخمام دوستت دارم
امضا : گل آفتاب گردون

به غضنفر ميگن با زن جمله بساز
ميگه : والا من فقط بلدم با زن بچه بسازم !!!!

شعار دعوت به انتخابات در قزوين:
همشهري عزيز هر راي ما انگشتي است در سوراخ دشمن پس همه با هم….

غضنفر توي اردبيل ميميره اعلاميش رو ميزنن ، توي انتخابات راي اول رو مياره !!!

قبض موبايل شما به مدت 4 ماه پرداخت خواهد شد ( سازمان حمايت از بچه خوشگلا)‌!!!

مي خواي با من ازدواج کني، چي گفتي؟ شوهر: آره، خوب يادمه، گفتم: مي خواهم يک نفر را در زندگي خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چي شد؟ شوهر: خوب، خوشبخت کردم ديگه. زن: کيو خوشبخت کردي؟ شوهر: همون بيچاره اي رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه

غضنفر يه آخوندو مي بينه و بهش ميگه : خدا وکيلي يعني سرت اينهمه درد مي کنه

دعاي شب 1 كودك :
خدايا !
خودت مي دوني آب كم خوردم ، جيش هم كردم ، پس كمك كن صبح كتك نخورم آمييين !!!
حالا كه دعاتو كردي لالا كن !!

دوست دختر غضنفر بهش ميگه اگه مي خواهي زنت بشيم بايد خيلي خرجم كني
غضنفر هم از فرداش شروع مي كنه به خر جمع كردن !!!

زين پس به جاي واژه ي زشت اينترنت ، معادل فارسي آن ، فيلترنت را به كار بريد !!!

باورم نمي شه توي گوشيم نشستي
واسه خاطره من از پول هات گذشتي
منو اين همه خوشبختي محاله محاله محاله !!!!

Позначки: ,

Залишити відповідь

