سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

نوشته عاشقانه _ بوی عشق ، بوی باران

Posted on: Квітень 24, 2008

بر مزارم گريه کن اشکت مرا جان ميدهد

ناله هايت بوي عشق و بوي باران ميدهد

دست بر قبرم بکش تا حس کني مرگ مرا

دست هايت دردهايم را تسلا ميدهد

با من درمانده و شيدا ُسخن را تازه کن

حرفهايت طعم شيرين بهاران ميدهد

وقت رفتن لحظه يي برگرد قبرم را ببين

اين نگاه آخرت اميد ماندن ميدهد

رفتيو چشمم به دنبال قدمهايت گريست

زخم هاي مرده ام را رفتنت جان ميدهد

نيست از من قدرت بوسيدن چشمان تو

باد ميبوسد به جايم ُقلب ايمان ميدهد

Залишити відповідь

