سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

اس ام اس های عاشقانه سال جدید

Posted on: Квітень 24, 2008


عزيز تر از آني كه بگوييم دوستت دارم


محبوب تر از آني كه بگويم مي خواهمت


نمي گويم مال من باش فقط گاهي به فكر من باش !




رفاقت ماجراست و جدايي يك قانون


پس به اين ماجرا دل نبند چون قانون هميشه اجرا ميشه !



قلب من با قلب تو خورده گره


نكنه ناز كني باز كني اين دو گره


دو كلام حرف حساب باهات دارم


مي خوام بگم با معرفت دوستت دارم


اگر انسان ها بدانند كه فرصت با هم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نامحدود مي شد . . .




خداوند روز اول خورشيد را آفريد


روز دوم دريا ، روز سوم آسمان


روز چهارم درختان ، روز پنجم حيوانات را


و روز ششم فكر كرد كه چه چيز كم است آنگاه روز هفتم تو را براي من آفريد



گل اگر خار نداشت


دل اگر بي غم بود


اگر از بهر پرستو قفسي تنگ نبود


زندگي عشق اسارت قهر آشتي همه بي معنا بود . . .





قشنگترين لحظه هامو با سخت ترين دقايقت عوض مي كنم تا بدوني چقدر دوستت دارم


كاش مي شد توي روزگارت


توي بهار موندگارت


ميون اين همه يارت


من باشم دار و ندارت !


ويكتور هوگو ميگه : هركز به كسي كه دوستش داري نگو دوستت دارم



اس سال 1387 ، اس ام اس فروردين ، اس ام اس غم ، اس ام اس




ديوانه را محبت آرام ميکنه، ما را محبت شما ديوانه ميکنه


Позначки:

Залишити відповідь

