سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

اس ام اس های جالب سال گذشت

Posted on: Квітень 24, 2008

همصارف مهم اس ام اس در ايران : 1-پيغام هاي اورژانسي ( سر رات که داري مياي 2تا بربري بخر) 2- اطلاعات رساني( سر جلسه امتحان)” جيم درسته الاغ!” 3-پيغام هاي عاشقانه: “عزيزم ،قبل از خواب به ياد من مسواک بزن !” 4-جلوگيري از خشونت :”بدهکار محترم !اگه اين جا بودي خرخرتو مي جوييدم “! 5-فرستادن جوک :”يه روز يه يارو مي ره سربازي ،دور کلاش قرمزي

***************************

يروز هفت به هشت ميگه 2ميليون بهت ميدم جاتو با من عوض کن هشت ميگه: من براي مال دنيا لنگمو هوا نمي کنم

***************************

به يه يارو ميگن تو چرا ريش نداري ميگه اخه من به مامانم رفتم

***************************

يه معتاد 2 تا سيگار تو دهنش گرفته بود داشت ميكشيد ازش ميپرسن چرا 2 تا سيگار ميكشي ميگه يكي واسه خودم يكي هم از طرف دوستم كه زندونه بعد از يه مدتي ميبينن همون معتاد يه دونه سيگار ميكشه بهش ميگن حتمادوستت از زندان ازاد شده ميگه نه خودم ترك كردم

***************************

به يارو ميگن: نظرت درباره بند گردني موبايل چيه؟! ميگه :خوبه, فقط موقع شارژ گوشي يه 2 ساعتي ادم از كار و زندگي ميندازه

***************************

Позначки:

Залишити відповідь

