سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

اس ام اس عاشقانه

Posted on: Квітень 24, 2008

،*آنچه زيباست عزيز نيست آنچه عزيز است زيباست و تو عزيزتريني‎.
*،*
عشق مثل قمار مي مونه، دل نداري بازي نکن


*،*سال ها پرسيدم از خود كيستم؟ آتشم؟ شورم؟ شرارم؟ چيستم؟ ديدمش امروز و دانستم كنون او به جز من ، من به جز او نيستم


*،*خداي اطلسي ها با تو باشد،پناه بيكسي ها با تو باشد،تمام لحظه هاي خوب يك عمر، به جز دلواپسي ها با تو باشد.


*،*مرغ عشق گفت: پيرشديم وتوزندگيمون يه خروس عشق پيدانشد.


*،*مى كشمت سوى خويش اين كشش قلب هاست
قلب تو گرآهن است قلب من آهن رباست.


*،*دوستيت: زلال* مرامت: عسل*ظاهرت: طلا* باطنت: برف* وجودت: نعمت *داشتنت: غنيمت*نديدنت مصيبت   سالارى بخدا

Залишити відповідь

