سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

حرفای قشنگ

Posted on: Січень 11, 2008

با خودم حرف ميزنم

 

توي دفترت چرا چيزهاي تازه اي نميكشي؟

توي صورت كليشه ها جيغ هاي بي اجازه اي نميكشي؟

گريه كن! تا كه بغض كهنه تو وا شود

بادبادك غمت توي اسمان رها شود

اشك چشم، غصه هاي خاك خورده تورا شست وشو كند

قلب نو روح نامرتب تورا اتو كند

تو چه قدر ساكتي! بي اجازه اب هم نميخوري

من اجازه ميدهم راستي! هنوز داخوري؟

 

 

بچه اي معمولي ام

 

بچه يك مرد چاق پشت ميزي نيستم

من يكي از ان بزرگان تميزي نيستم

 

فوتبالم خوب و چشمم مثل بادام و قشنگ

نه، غلط گفتم، خداداد عزيزي نيستم

 

بچه اي معمولي ام خط اتو بر پيرهن

دوست ميدارم كتاب و سي دي خيلي خفن

 

اهل بحث و گفتگو هستم ولي مثل خودم

تاكنون پيدا نكردم توي دنيا واقعا!

نيستم اهل اس ام اس با موبايل و اين چيزا

دوست ميدارم مرام لوطي اقاسيا

 

توي اينترنت اگر هم با كسي چت كرده ام

از كتاب و چيزهاي خوب صحبت كرده ام

 

حيف.. يارو ميشود كفري از اينكه دم به دم

اطلاعات مخش را ساده فرمت كرده ام!

 

 

 

پير جوان

 

پيرمرد به زحكت وارد اتوبوس شد

جوان بلند شد و خواست جايش را به پيرمرد بدهد

پيرمرد با دست به شانه اش زد و اخمي كرد

«من كه پير نيستم!»

 

پاييز زود امده!

 

سيب هاي روي زمين را مداد ميكنم

و با انها يك درخت سيب ميكشم، سبز سبز!
درخت من خيلي زود پاييز را تجربه ميكند.

 

 

لامپ هاي سوخته

 

شب كه دلم ميگيرد بغلش ميكنم

و به كم شدن ستاره هاي اسمان فكر ميكنم

به گمانم سوخته اند

كسي به كمك من مي ايد؟

ميخواهم لامپ ستاره ها را عوض كنم!

 

اختالف طبقاطي

 

روي مرداب نيلوفر ابي

پپايين تر جلبك و خزه.

