سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

سلام آقا مسعود لطفا نظر خود را درباره کلمات زیر بگید ممنون:

 

0کار

واسه مرد لازمه هرچند اگه سختی داشته باشه

0واسه زن چی؟

از خودشون بپرسین

0هنوزم به بچگیت برمیگردی؟

منظورتو نمیفهمم

0ینی مثلا کارتون میبینی؟

الان دیگه نه!

0ینی چند وقت پیش میدیدی؟

نه، ولی بچه بودم اکثر کارتونا رو میدیدم. بهترینشم اگه بخوام انتخاب کنم برنامه دانی و من بود که فکر کنم دوباره گذاشتن

0میتونم بپررسم واسه چی؟

فقطو فقط بخاطر شعر تیتراژش که حمید گودرزی میخوند

یه روزی با لب خندون… میاد خونمون یه مهمون…

0بازی چی؟

نه .حتی با کامپیوتر .فکر کنم دیگه وقتش گذشته ولی بازی کردن با بچه ها رو دوس دارم طوریکه از خنده غش کنن

0پس بچه دوس داری

این سوالت ایهام داره . اره دوس دارم ولی نه واسه خودم “اولادهم فتنه”

0به این سوال میتونی جواب ندی. اگه بعد از ازدواجت زدو از زن دیگه ای خوشت اومد باهاش ازدواج میکنی؟

حالا  بذار اولیشو بگیریم تا بعد

0حالا فرض کن گرفتی

خوب نه!

0چرا

به الاخون بالاخونیش نمی ارزه .نمیدونی شب کدوم وری باید بری

0حیوان مورد علاقه

موش. خیلی نازه .دوس دارم بگیرم یه ماچ محکم بکنمش ولی حیف که درمیره

0از چه حیوونی بدت میاد؟

مگس!

0چرا

ببینم تو دیوونه ای خوب معلومه دیگه خنگ خدا

0اهان . اخه فکر کردم اونم مثه موش دلیل خاصی داره. حالا چرا میزنی

خوب از تو چه پنهون اونم بی دلیل نیست

0راس میگی؟ واسه چی ازش بدت میاد؟

چون مزاحمه مثه تو 😛
0بی ادب! گل مورد علاقتو بگو

رز . ترجیحا قرمز

0حتما رنگ مورد علاقتم قرمزه اره؟

نه . قرمزو بخاطر گرمیش دوس دارم ولی هیچ رنگی به اندازه ابی بهم ارامش نمیده

0گروه خواننده مورد علاقت

  System of A down و  GipsyKings

0مظلومترین خواننده

محسن چاووشی. اهنگ لنگه کفششو خیلی دوس دارم

0خواننده مورد علاقت

ببین تو واقعا خنگی. اول فکر کردم خودتو زدی به خنگی ولی مثه اینکه..

0ای بابا خوب از کجا باید بدونم چقد خشنی تو

خنگه انریکه ایگلسیاس دیگه

0خوب اگه باز نمیزنی دلیلتم بگو .انقدم گیر نده

باشه به نظرم عاشقترین خواننده دنیاس .وقتی میخونه عشقو حتی تو ناخوناشم میتونی ببینی

0گفتی عشق .نظرت راجبه این چیه

چیز خوبیه ولی باید بپایی اخرش به دیوونگی نکشه

0راجبه فیلمی که نظرتو جلب کرده یکم توضیح بده

فیلم آخر زمان. بنظرم مل گیبسون باید اسمشو جای اخر زمان میذاشت اول زمان

0چرا

خودت برو ببین میفهمی!

0بی مزه .فیلم تکراری

اگه موضوعش مردای بزرگ دنیا باشه حاظرم حتی صدبار هم ببینم .جدی میگم. البته الان چن وقته که نتونستم یه فیلمو قشنگ از اولش تا تهش ببینم

0دختر

جنس ملیح . دلشو نشکن چون خیلی ظریفه ولی بپا سواستفاده هم نکنه و اینکه بعضی وقتا میشه خود خود شیطان!!!

0ازشون خوشت میاد یا بدت میاد

بستگی داره

0خوب؟

از اونایی که معرفت سرشون میشه خوشم میاد

0و بد؟

بهتره بگی از کیا متنفری نه؟

0خوب شاید…

از دخترایی که معتقدن همه مردا نامردن .بنظرم این گروه عقده ای هستن که این باور مسخره رو دارن. نظر خود من اینه که نامردی جنس و سن خاصی نمیشناسه

0دوست دختر

امروز هست فرداش معلوم نیست

0حالا که حرف دختر شد ببینم تو میدونی از نظر دخترا پسرا دودستن یا خنگ یا باهوش و خودشون 100 دسته؟؟؟

آره. که چی؟

0اگه تو بخوای واسه اونا دسته بندی قائل بشی چی میگی؟

منم میگم سه دستن . یه ریزه خنگ کمی خنگ بیش از حد خنگ!

0زن

ارامش

0مارک مورد علاقه

دیزل. همه چیم دیزله لباس شلوار حتی کیفم و کیف جیبیم

0مرگ

هرچه زودتر بهتر

0بازیکن مورد علاقه

دلپیرو .ببینم تو خیلی خنگیا این سوالای مزخرف چیه میپرسی. هیم ازین شاخه به اون شاخه میرپی

0خوب بابا چرا میزنی. نظرت راجبه وبلاگ چیه؟ فکر کنم این خوب باشه

سرکاریه

0دلمون خوشه سوال پرسیدیم… مادر

عشق بابا .تا میرسن به هم عین بچه 5ساله ها باهم دعوا میکنن. قهرکردناشون خیلی نازه

0بابا این مادر بود نگفتم که بابا

0 بابا…  حالا اظهار نظر کن

عمر من(با خنده)

0قشنگترین جمله ای که الان به ذهنت میرسه و دوس داری به خودت بگی

خوشبخت شو .این یک دستوره !

0دوست خوب

گشتم نبود

0چت روم

بیکارا میرن.. راستی تو میدونی چت زیاد با جنس مخالف از لحاظ شرعی حرام معرفی شده؟

0 نه! بابا مرجع تقلید سوالارو جواب بده حاشیه نرو .اونایی که نظر میدن

آدم

0اونایی که نمیدن

خر گاو الاغ… زنبور 😀

0دوست دختر داری؟

بازکه این شاخه اون شاخه کردی بچه جان!

0خوب بابا مهمترین اختراع

ایول… فضول سنج(LOL)

0 خوشمزه😛 .بازیگر ایرانی

گرچه همشون مزخرفن ولی حقیقت دوستو میدوستم مهناز افشارم منو یاد گوگوش میندازه

0سوسول

از زدن دست خودداری کنید

0masvivality ینی چی؟

مسش که مسعوده ویوالیتیم اسم یه شرکت المانیه حقیقتش اون موقع که این اسمو انتخاب کردم اسم شامپوم بود دیدم یکم ناشناختس تو هر سایتی برم راحت ثبت نام میکنه ینی تکراری نیست همینو انتخاب کردم یه مسم اولش گذاشتم به اسمم بخوره

0چه جالب خیلی ممنون که به سوالا جواب دادی

بهش میگم

0به کی؟ ای بابا کاری نداری؟

چرا

0جونم؟

خودتو هرچه سریتر به دیوونه خونه برسون

0 مسخره (با عصبانیت)

شوخی کردم بابا قر نکن .بگو ببینیم اینارو کجا مینویسی بریم بخونیم

0برو بابا

