سلام من مرضیه هستم، چند بار کون دادم واقعا سخت بود دوست دارم از جلو یکی کوسم رو جز بده کس بدم الانم اینجا هستم براتون چند تا داستان سکسی بزارم حال کنیم

خوبی خدا

Posted on: Січень 1, 1970

هیچ وقت یک شبه دلی را نشکستم، اگر هم شکستم، خرد خرد شکستم. هیچ وقت دری را برای همیشه پشت سرم نکوبیده ام، همیشه یواش یواش محو شده ام، تا همین حالا که همچنان دارم محو می شوم.
—–
سرباز می پرسد “تو به بهشت اعتقاد داری؟”
“کدام بهشت؟”
“همان جایی که پاهام توش منتظرم هستند.”
دو تایی میزند زیر خنده.
سرباز می گوید: ” البته وقتی رفتم بهشت بعید نیست پاهام ازم فرار کنند. آن وقت چطوری باید بگیرمشان؟”
مادربزرگ می گوید :” باید دستهایت را پر زور کنی تا بتوانی رو دست هات بدوی.”
…………
دلم پیش ماری گیر بود. ماری دختر کره ای پای صندوق بود که صبح تا شب تو مغازه برای خودش آواز می خواند، مغاره مال پدر و مادرش بود.
پول را دادم دستش و گفتم : “دوستت دارم، ماری.”
گفت : “تو همیشه همین را می گویی.”
“خب برای این که همیشه دوستت دارم.”
“تو یک احساساتی احمقی.”
“نخیر، من یک دلداده ی پیرم.”
“آره، راست می گویی، برای من یکی که زیادی پیری.”
“می دانم ولی تو خیالم که می توانم باهات باشم”
گفت : “خب، باشد. قبول می کنم که یک تکه از خیالت باشم. اما توی همین خیال هم فقط دستت توی دستم. همین نه بوس، نه کار بد، خب؟”
گفتم : ” خب. نه بوس . نه کار بد. فقط عشق و عاشقی”
“پس خداحافظ جکسون جکسون، عشق من! به امید دیدار.”
————————————————————————
پ ن 1 : نوشته بالا قسمتهای از کتاب خوبی خدا – که شامل 9 داستان کوتاه از نویسندگان بزرگ و مشهور آمریکا هستند به ترجمه امیر مهدی حقیقت.
پ ن 2 : امید یعنی باز گذاشتن در. این طوری چیزهای خوب توانست وارد شد. شاید وقتی که تو اصلا حواست هم نباشد. (نویسنده ماری جوری کمپر)

Залишити відповідь

